Hälsa · Träning

Step it up!


Budskapet var tydligt idag!
Kom igen, "Step it up!" Nu är det slut med ursäkter och lata dagar. Se till att använda gymmet kontinuerligt och därmed basta!
Japp!
Jag har också bestämt mig för att jag ska gymma tre dagar i veckan nu och inledde denna vecka i enlighet med mitt nya löfte till mig själv med 15 minuters träning ur Paolos träningsbok. Skön känsla!
Jag har också fortsatt med mina långa förmiddagspromenader och idag avverkade jag 54 minuter! Grymt!

Leave a Reply

