Böcker · Hälsa · Träning

15 minuter med Paolo

Idag tog jag mig i kragen och gick ut och körde ett av de 15 minuters pass som finns i Paolos träningsbok.

Jag har prioriterat promenader och rehabträning den senaste tiden eftersom jag haft ont i nacken samt behövt tappa några kilon, men nu ska jag försöka lägga in 2-3 styrkepass i veckan också. Om jag kan få till 15 minuters Paolo-träning 3 gånger i veckan under sommaren så skulle jag var hel-nöjd! Bestämmer mig och gör’t bara!

    

Leave a Reply

