Familj · Hälsa · Högtider · Musik · Roligheter

En härlig helg

Bakat tårta, haft 2 kalas och unnat mig vin och skön musik på altanen. 

Det sammanfattar väl min helg rätt tycker jag. 

Elton fyllde 9 år i lördags och till den dagen hade jag bakat en tårta som Elton beställt. På morgonen gick jag och Mille upp och sjöng och grattade Elton med tårta på sängen och paket.

(Vällingen var till Mille!)

Vi hade flera gäster som kom och firade Elton på hans 9-årsdag, bl.a. kusinerna Malte och Livia med deras mamma Lotta, Madde, Thomas, Sigvard, brorsan Kevin och flickvännen Felicia och morfar Ove som åkte ända från Hälsingland för att lämna present och stanna några timmar. 

Flera ringde eller skickade sms och grattade och sjöng för honom och det blev en härlig dag och Elton var mycket nöjd! 

Efter att jag och Lotta gjort Furuvik på lördagkväll och jag och grabbarna haft biokalas på söndagen och alla barnen somnat så satte jag mig på altanen och bara andades ett tag. 

Njöt av stillheten och att jag var glad för helgen vi fick. 

Tog ert glas rött och lyssnade på avkopplande musik som Vangelis och Simon and Garfunkel och Jean-Michel Jarre ….

Leave a Reply

