Arbete · Familj · Hälsa · Mat · Mat · Roligheter · Träning

Supermamman!

Alltså, ibland är man bara helt grym!

Typ igår! Jag jobbade hela dagen, men ändå lyckats klämma in både promenad, träning i gymmet OCH vila! 

Jag lagade dessutom mat – både till alla till middag och även matlådor till både mig och George idag. Som tur är kommer farmor och är hemma med Elton idag så då får de två gå in till köpis och handla lunch där! 

Jag och Elton hämtade Mille på dagis igår och efter att de båda fått en smörgås att stå sig på tills middagen åkte vi in till stan och lämnade in min gamla, trasiga telefon som Elton använder så att han äntligen får en hel skärm! På vägen hem åkte vi på Pokémonjakt så Elton blev glad! 

Sedan plockade jag in och ur diskmaskinen och torkade och städade undan så det blev rent och snyggt hemma! 

Som om inte det vore nog hann jag dessutom med att slå in presenter till tre kommande kalas!

Allt detta dessutom, med ety glatt humör! Jag säger då det; man blir ju impad av sig själv ibland, haha! 

George jobbade hela dagen, från 9.00-19:30! Slitsamt även det förstås, speciellt som han är ny på jobbet! Är impad av honom med som törs hoppa på ett jobb som inte på något vis är enkelt för honom att klara!

Bravo, till oss båda! 👏🏻

Leave a Reply

