Hälsa · Träning

Gym igen!

Det var ett tag sedan jag tränade i vårt gym, men idag var jag där för andra dagen i rad!

Det blir inga rekord satta och passen blir inte väldigt långa heller, men dom blir av! 

Tar man tillräckligt många små steg kommer man långt till slut!

Hängde även upp de medaljer jag och George haft liggande. Det är inte alla vi någonsin fått, men den stora delen av dom iaf skulle jag tro. 

För några år sedan slängde jag några av mina medaljer från Vårruset och George säger att det saknas en del av hans judomedaljer, men en stor del finns kvar. Så är det en del armbrytarmedaljer också, de flesta av dom är Georges och den största delen av mina medaljer är från löpartävlingar. 

De får väl hänga där i gymmet och peppa oss till flera bragder i livet. Medaljer eller inte! 🏅🎖🎖🥈🥉

Leave a Reply

