Familj · Fotografering · Högtider · Mat · Roligheter

Möhippa! đŸ‘°đŸŒ

Japp. I lördags var det möhippa för min underbara fina vĂ€n sedan nĂ€stan 30 Ă„r!!?? Hur kan det vara möjligt nĂ€r vi bara Ă€r 27 Ă„r!!?? 

Men jo, sĂ„ Ă€r det faktiskt. NĂ€r jag var 14 Ă„r trĂ€ffade jag dessa tjejer första gĂ„ngen. Systrarna Anna och Jenny. 💕 Anna var tillsammans (och Ă€ven gift ) med min bror och det var anledningen till att vi trĂ€ffades. Hennes syster Jenny ska nu gifta sig och det var henne vi firade i lördags. 

De flesta av tjejerna plockade upp henne i BollnĂ€s och sedan tog de tĂ„get in till GĂ€vle dĂ€r ytterligare 3 anslöt, varav jagvar en av dessa! 

Picknick i Boluongern började dagen i GĂ€vle med skönsĂ„ng och mat o dryck! 

Efter en behandling pĂ„ hotellets spa, lite tid i relaxen och sedan fix var det dags att göra stan! 

Hits for you var slutdestinationen och vĂ€l dĂ€r blev det mĂ„nga skratt och sjĂ€lvklart blev den blivande bruden upplockad pĂ„ scen för dans till folkets jubel! âœŒđŸ»đŸ‘đŸ»đŸ’ƒđŸŒ

En fantastiskt rolig dag med ett underbart tjejgĂ€ng och min Ă€lskade “syster” Jenny!

Leave a Reply

