Djur · Familj · Resa · Roligheter · TrĂ€dgĂ„rd · TrĂ€ning

En stilla stund

Den hÀr helgen blev extra lÄng med tanke pÄ att jag var ledig Àven torsdag och fredag.
Idag Àr det söndag och det kÀnns verkligen som jag fÄtt mycket gjort under ledigheten. Dels har jag slipat och laserat bÄda vÄra altaner, hÀr Àr en bild frÄn framsidan som jag blev klar med idag.

IMG_0377.JPG

Fredagen spenderades ju i HĂ€lsingland och vid mammas grav,  men igĂ„r Ă„kte jag ut till stugan och kopplade av. Jag började dock gĂ„rdagen med en 3 km promenad i sol och fĂ„gelsĂ„ng, en helt underbar start pĂ„ dagen! Sen Ă„kte jag och plockade upp Kira som följde med ut till stugan över natten. Alltid mysigt att fĂ„ ha hund, Ă€ven om det bara Ă€r för en kort stund! 

 

IkvĂ€ll landade jag pĂ„ altanen och satt en stund och tog in nuet. Med en hĂ€rlig ansiktskrĂ€m (som man behöver allt mer har jag mĂ€rkt), nymĂ„lade naglar, en skĂ„l med chips och ett glas Loka crush satt jag dĂ€r och Ă€r lycklig för allt jag fĂ„tt i livet. 

Njut av stunden, vÀnta inte!

Leave a Reply

