Familj

Saknad đŸ˜„

Jag var hemma till pappa i lördags och började plocka med mammas saker. Som förvĂ€ntat dök mĂ„nga minnen upp och det rörde upp kĂ€nslor sĂ„klart. 

Det hĂ€r fotot hittade jag bland hennes saker. Det som skar i mitt hjĂ€rta var nĂ€r jag sĂ„g att hon hade vikt kortet pĂ„ mitten, antagligen för att ta bort bilden pĂ„ sig sjĂ€lv. Hon tyckte inte om att se sig sjĂ€lv. “-Usch, vilken kĂ€rring!“, sa hon alltid dĂ„. 

Du var ingen kĂ€rring, mamma. Du var Ă€lskad. Jag saknar dig fina, lilla mamma 💔

Leave a Reply

