Familj · Hälsa

Ett till inlägg om solen!

Vårsol!!!!

Alltså vilken underbar energiboost jag får av solen. Aldrig förr har jag längtat så efter ljus, sol och värme som nu.

Denna höst och vinter har varit den jobbigaste jag någonsin upplevt och jag har varit helt tömd på energi och ork.

Vinter och mörker har tidigare inte bekommit mig speciellt, utan jag har istället tyckt att den årstiden varit rätt mysigt bara, men denna vinter tog alla mina sista krafter!

Kanske Mille har ett finger med i spelet också med tanke på hur intensiv han är (och gammal jag är!), men såklart har det bidragit också!

Hur som helst så känner jag nu hur otroligt Bra jag mår av solen!!! Tacksam för denna dag!

Leave a Reply

