Hälsa · Träning

Pass nr 7 fick avsluta veckan!

Jag VET att det är mycket träning här på bloggen nu, men jag är inne i en sådan period och då blir det så. 7 styrkepass, 3 promenader och 3 rehabpass fick jag ihop denna veckan och jag är så nöjd! 

Hela denna månad ser bra ut och jag ska försöka avsluta i samma tempo som jag hållit den sista veckan!

Veckans sista pass blev ett tungt benpass. Måååånga benböj blev det i alla dess varianter och jag kommer få träningsvärk! Bra det för jag behöver träna upp ben-och rumpstyrka om jag ska fixa att börja jogga snart som jag tänkt! 💪🏻

Leave a Reply

