Familj

Nangijala 

-“Varför är du ledsen?”, frågade min äldste son Elton 8 år, mig ikväll när han såg att tårar rann ned för mina kinder.

-“Jag saknar min mamma“, svarade jag.

-“Aha, jag förstår“, sa han medlidande. “Men hon är i Nangijala nu!”, fortsatte han sedan och lät gladare.

-“Ja, det kanske hon är. Där trivs hon nog.”

Min empatiske fantastiska son. Älskar honom så! 

Jag har skrivit tackkort från mammas begravning ikväll och jag tycker de var fina i all sin enkelhet. 

Jag hoppas du är i Nangijala, mamma. Saknar dig” 💕

Leave a Reply

