Familj

Blommor till mig!

Jag har fått blommor idag på min födelsedag. Många fina blommor och fina presenter. Och uppvaktning. Jag är tacksam. Tacksam för att få bli ännu ett år, tacksam för att få vara frisk och för att min familj är frisk. Tacksam för att jag har två underbara barn och ett fantastiskt bonusbarn. För min man som ställer upp och finns där för mig. För ett bra jobb och fina kollegor. Tacksam för livet. 

På en av buketterna stod det “grattis från pappa” … tacksam för att ha en pappa… sörjer mamma som inte är med oss längre… 💔 Men, fortfarande tacksam. 

Leave a Reply

