Familj · Hälsa · Träning

Promenad i solen

Mille somnade sittande i vagnen med solen i ansiktet idag, men jag såg att han inte hade något emot det. 

Som oss andra njöt han nog bara av att få känna ljus och lite värme från den efterlängtade solen. 

En härlig promenad i lagom takt blev det och nu sover Mille klart fortfarande i vagnen, men parkerad på baksidan. Jag sitter inne i min favoritfåtölj och är nöjd med promenad idag och den träningsvärk jag har efter ett skönt styrkepass i gymmet igår. 

Elton och George har inte kommit hem från Eltons hockeyträning än, men de kommer nog när som helst och då kanske jag hinner med lite kvalitetstid med Elton innan lillebror vaknar. 

En skön söndag!

Leave a Reply

