Familj

Min mamma 💕

Idag Ă„kte jag till min lilla mamma som bor pĂ„ Ă€ldreboende. Hon har en lĂ„ng och komplicerad sjukdomsbakgrund och har flera gĂ„nger varit riktigt illa dĂ€ran. Idag ringde dom för att hon Ă„terigen var dĂ„lig. 

Jag kom hem ikvĂ€ll igen utan att kunnat fĂ„ nĂ„gon kontakt med henne. Hon har sovit hela dagen utan att ens öppnat ögonen och hon har en tung andhĂ€mtning. Jag har suttit och hĂ„llit hennes hand i min, smekt hennes panna och pratat med henne, men jag vet inte om hon uppfattat det. Pappa sover kvar med henne inatt sĂ„ hon behöver inte vara ensam. 

I morgon Ă„ker jag nog tillbaka dit igen men det var ocksĂ„ skönt att fĂ„ komma hem en svĂ€ng och tanka lite energi hos familjen. 

Leave a Reply

