Familj · Hälsa · Träning

Promenad och armhävningar 

Tog en liten promenad i morse med Mille i vagnen och Elton bredvid. Vi gick bara en kort runda så att Mille fick somna i vagnen och det tog inte så lång stund. Nu sover han skönt under ett träd på tomten medan vi får lite tid för oss själva utan honom. Det är välbehövligt!
Jag har antagit en utmaning i vilken jag i 22 dagar ska göra 22 armhävningar om dagen. Detta för att hedra de veteraner som begår självmord och är tydligen 22 st om dagen i snitt. Allt för den goda sakens skull och jag är inte sen att haka på fysiska utmaningar. Gjorde dag 2 idag och det kändes bra, men misstänker att jag snart kommer få träningsvärk!

Även Elton gjorde 22 armhävningar bara för han också ville haka på. På tå gjorde han dom dessutom. Jag är imponerad!​

Leave a Reply

