Familj · Högtider · Mat · Roligheter

8-års kalas

Idag har Elton haft kalas här hemma och 8 kompisar kom. Allt gick bra och enligt plan ( förutom hällregnet som kom när vi spelade fotboll) och efteråt sa Elton att han var mycket nöjd! 

Jag insåg nu att jag inte tog en enda bild(!) utan filmade bara med vår filmkamera.  

Dock kan jag bjuda på en gammal bild på mig och Elton när vi satt och knäppte fula kort på oss själva. Lyckades bra med det måste jag säga!

I morgon väntar “häng” med fina vänner vi inte sett på länge. Det ser vi fram emot och om jag minns att ta bilder lovar jag att posta åtminstone en. 
 

Leave a Reply

