Hälsa · Träning

Hälsan i behåll!

Jag var till företagshälsovården och gjorde ett konditions-och hälsotest idag och resultatet var bättre än jag väntat mig! 👍 Jag låg på en högre konditionsnivå än genomsnittet av kvinnor i samma ålder. Såg man bara till mig som individ låg jag på en 4:a av en 5-gradig skala vilket var mycket bättre än jag någonsin kunnat vänta mig. 

Med tanke på att jag alls inte kan jogga pga värken i knän och instabilitet i bäcken så har jag jobbat på bra med promenader, hopprep och crosstrainern ändå med andra ord.

Även våra högintensivt pass i gymmet hjälper såklart till att få upp pulsen rejält så ett extra tack till min vapendragare Anna-Sara som alltid pushar och peppar när vi svettas ikapp på våra “röv”-, “kräk”- och “helvetespass”!!! 💪 

 

Leave a Reply

