Böcker · Hälsa · Träning

Ett mål uppnått!

Jag skriver ner mål för varje år indelat på yrkesliv, träning, familj och övrigt. 

Ett av träningsmålen för i år var att gå ner till en viss vikt och sedan hålla den! Den första delen är nu uppnådd! Igår vägde jag mig och kunde konstatera att jag precis på hektot nått mitt mål. Nu gäller det att hålla mig här bara!

  
Ett annat mål jag haft var att jag skulle läsa eller lyssna på minst 10 böcker i år och det har jag passerat med råge! Jag lyssnar just nu på bok nummer 18 för i år! 

  
 

Leave a Reply

