Hälsa · Träning

Styrka

De sista två veckorna har det inte blivit lika mycket träning som vanligt, men jag tillåter mig att ta det lugnare i perioder då jag känner att kroppen behöver det.  

Dock har jag fått ihop 4,40 timmars träning och 15 km promenad med en hastigare hastighet än förr så det känns ändå bra för att vara en period med mindre träning än vanligt. 

Två tuffa styrketräningspass har jag och Anna-Sara dock fått till denna vecka och det var tuffare pass än tidigare och vi kände oss starkare så vilan gör nog gott ändå!

 

Leave a Reply

