Arbete

På jobbet på prov

Idag har jag varit på jobbet hela dagen.

Det var utbildning i ett verktyg som jag kommer behöva kunna bra när jag kommer tillbaka så jag ville vara med på detta så jag inte har allt för mycket att lära mig när jag kommer tillbaka. Det var mycket roligt att träffa kollegor och småprata lite med dom och känna av atmosfären på jobbet, men jag ska inte sticka under stolen med att det var väldigt skönt att åka hem igen och veta att jag har tre månaders ledighet kvar än!

IMG_0556

En bild på mig och min närmaste kollega Emma, men bilden är tagen för exakt ett år sedan. Nu har vi båda två småttingar och ett år har gått och snart är vi båda tillbaka till jobbet igen och jobbar på för fullt. Det gäller att ta vara på dagarna…

Leave a Reply

