Träning

Vad!

Ja, jag har haft ont i min vad ett tag och har tyckt att det varit konstigt. Idag kom jag på varför!

Jag har börjat hoppa hopprep när jag värmer upp innan ett träningspass i gymmet och det är ju därför jag nu fått ont i vänster vad. Kände det tydligt idag när jag värmde upp eftersom jag då hoppade hopprep. 

Ett mycket effektivt sätt att få upp pulsen, men också bra träning både för knän, höfter, skuldror och inte minst knipträning! Jag kommer fortsätta hoppa! 😊👍

Leave a Reply

