Familj · Träning

Sportsöndag

  
Jag tog en promenad med Mille i vagnen medan Elton var på fotbollsträning. Det blev en rätt långsam runda och medan jag gick lyssnade jag på de sista minuterna av sista delen av Sagan om Isfolket. Jag kommer sakna den serien helt klart! 

  
Efter fotbollsträningen gick vi hem och lagade och åt mat innan det var dags att åka på innebandyträning

Nu sover de tungt, mina fina pojkar. En på varje sida om mig. George sover i Eltons rum för att få sova inatt, jag tar Mille inatt så får George ta honom i morgonbitti när han vaknar så får jag sova ikapp lite eventuell förlorad sömn då. 

Leave a Reply

