Familj · Roligheter

Bowling

Idag blev det bowling inne i Gävle. Jag, George, Elton och Mille åkte in tillsammans med två vänner till Elton och hans pappa. 

När George undrade om JAG också ville ha sarg för att slippa hamna i rännorna blev jag förnärmad och slog vad med honom om en middag att jag nog kunde slå honom i alla fall. –Aldrig att du kan”, svarade George och antog utmaningen med tillägget att den som vann fick välja restaurang! 

-“Taget“, svarade jag och kände att jag nu väldigt gärna ville vinna och kände hur hornen i pannan växte ut medan tävlingsjävulen  i mig gjorde sig påmind!

Hur det gick! Ja, vad tror ni? Jag skriver ju om det här, haha! I första serien blev det helt oavgjort mellan oss och spänningen blev olidlig, men i den andra omgången (så långt vi hann spela) ledde jag när vi fick avsluta. Moahahahahaha…..

   
    
 

Leave a Reply

