Böcker

Sagan om Isfolket 

Snart har jag lyssnat igenom alla böcker om Sagan om Isfolket och jag undrar hur det blir då!? Jag har läst böckerna en gång för 10 år sen, men nu har jag alltså lyssnat på dom igen och serien är så bra tycker jag. 

Varje bok är ungefär 7 timmar lång och jag har just börjat lyssna på bok nummer 46 av 47 så jag har lagt åtskilliga timmar på denna serie av Margit Sandemo…  

 
Gillar du sagor och har lite fantasi så kan jag rekommendera denna serie… Jag lyssnar via Storytel!

Leave a Reply

