Familj

Lång dag

Inatt sov jag med Mille vilket betyder att man får vakna minst 3-4 gånger av att Mille låter, vrider och vänder på sig. Han vaknar nödvändigtvis inte själv och är sen pigg och vaken när klockan slår strax efter fem eller vissa dagar- om man har tur, strax efter sex. 

I morse var klockan 6:20 när vi klev upp, sommartid då alltså, så rent kroppsligt var klockan 5:20 och vi kunde se solen gå upp utanför fönstret. 
  
Jag ska strax sova igen och Mille ligger här bredvid och jag förbereder mig på en natt med störd sömn. Dock har George lovat att han kan ta Mille i morgon när han vaknar så jag kan sova en stund i morgonbitti. 

Leave a Reply

