Hälsa · Mat · Träning

Det blir nog en bra dag

  Torsdag idag och det känns som det kan bli en bra dag. Solen skiner – bara det liksom! Våren försöker göra entré och gärna för mig! Jag längtar till värme och sol även om jag ju egentligen gillar vinter också, men nu har man liksom fått lite smak på sol och någon liten stråle värme och då vill man ha mer! Lite som med sockerberoende!

Appropå det så har denna vecka gått riktigt bra när det gäller mitt mål att undvika socker och vete. Jag har kunnat hålla mig till mat-och träningsplanen utan att fuska det allra minsta och jag är så himla glad och nöjd med det! *klappar mig själv på axeln*

Nu ska jag försöka fortsätta hålla mig till denna goda trend bara…

Leave a Reply

