Hälsa · Träning

Yoga fick avsluta en bra dag!

Jodå, det blev en bra dag idag ändå! Jag lyckades hålla mig till matschemat hela dagen och idag var det inte ens svårt. Det går väl uppochner och vissa dagar är väl svårare än andra och det är då det gäller att ha disciplin. 

Träning blev det också förkylning till trots. 1.45 h yoga och det var skönt. Så skönt att jag somnade en stund. Det är ju inte meningen precis, men jag var så himla avslappnad – och eventuellt lite trött. 😳 Jag kände mig lite smidigare och hade en bra känsla i kroppen efteråt så jag tycker det blev en bra kost-och träningsdag!

Är tacksam! 

 Gävle yogaskola och handledaren Mattias

One thought on “Yoga fick avsluta en bra dag!

Leave a Reply

