Familj · Hälsa · Träning

Bra träningspass och finbesök 

Jag körde en timmes bra fyspass enligt planen ute i gymmet idag. Det blev ett skönt pass som jag tror jag kommer få lite träningsvärk av, så här blev det;

  • 10 min crosstrainer
  • 3×15 benböj med vikt 
  • 3×10 utfall med vikt per sida 
  • 3×10 bicepspress med hantlar
  • 3×10 armhävningar på knogar 
  • 3×10 Latsdrag i maskin
  • 3×45 sek planka 
  • 3×1 min situp med vikt o rotation
  • 3×20 sek gummiband utsida/framsida axel
  • 3×10 baksida rygg, vikter press bakåt
  • 3×10 tricepslyft över huvet med hantlar 
  • 15 burpees
  • 1 min slag allt jag orkar på boxsäck

 
WWW.obsid.se 

Vi fick finbesök ikväll av vänner som vi inte träffat på länge, eller, en av dom hade vi inte träffat förut, men det var en trevlig ny bekantskap. Roligt med såna kvällar och träffar. Det blev en bra torsdag och jag lägger mig nöjd och glad. 

Leave a Reply

