Hälsa · Mat · Träning

Dag 1 av 84…

… Av Lifestyle Planning 12-veckors planen! 

Jag har skrivit upp både mat och träning för varje dag denna första vecka som är första steget mot en starkare, friskare kropp och ett gladare jag. 

Utgångsläge:

  • Vikt: 66,8kg
  • Skador/smärta: ont i vänster knä, svanken, höger handled, bröstrygg och nacken såklart 
  • Allmänläge: något svälld i magen och händerna, vätska i kroppen och fortfarande lock i örat!

Jag har redan ätit min frukost enligt planen: hallon, kiwi, kvarg, yogurt, valnötter, chiafrön, linfrön och pumpakärnor.
  
Nu står dagens träningspass på schemat, en långpromenad. Jag har just gett Mille en flaska ersättning och ska göra klar vagn och mig själv för promenad. 

Leave a Reply

