Familj · Hälsa · Träning

Hockey, armbrytning, innebandy och yoga!

Allt på en och samma dag, men inte samma utövare dock!

Elton var den som först tränade idag och då blev det ishockey. Två gånger i veckan har han ishockeyträning och idag var det dags för en av de träningspassen. 

George är näst på tur! Då åker vi och tränar armbrytning! Idag ska även jag följa med för att visa en vän hur man bryter och kanske locka ännu en tjej till klubben och sporten!  💪

Till kvällen blir det dags för Elton att träna innebandy och sist idag är det min tur att träna yoga. Jag tar igen det pass jag missade i tisdags då jag var sjuk. 

En söndag i träningens tecken alltså, men också ett bevis på att vi alla mår bättre! Antibiotikan som jag och Elton äter har gjort nytta!

  

Leave a Reply

