Familj · Hälsa

Morgonmys med Mille

 Vi myser rätt mycket, Mille och jag. Nu är han i stort sett frisk från förkylning ( förutom lite hosta och att han är något snorig) och då är han sitt vanliga glada jag som också sover om nätterna. 

Allt blir så mycket enklare då och jag har mer ork. Så jag orkar pyssla, ta promenader, busa och leka och träffa goda vänner. Och däremellan så myser vi som sagt mycket! Såklart är även storebror Elton med och myser efter att vi hämtat honom från skolan!

På bilden sitter vi i soffan och kollar på TV4 morgon. Mille har ny blöja, både han och jag har ätit frukost och jag har druckit kaffe. Han har sin napp och snutte och vi sitter så tills han nästan somnar. 

Då bär jag upp honom till sin säng för att sova i ungefär en timme och idag la jag mig också för att sova eftersom jag drack kaffe sent igår och kunde inte sova inatt! 😳 

Jag har just vaknat igen, Mille sover än så jag skriver några rader här medan jag väntar på att han ska vakna. Att smyga ner är ingen ide, han vaknar direkt! Så jag ligger kvar i sängen och bloggar lite och planerar vår dag tills han vaknar. Då går vi ner och börjar dagen…

Leave a Reply

