Familj · Fotografering · Inredning · Roligheter

Fix här hemma

Vi mår alla något bättre nu här hemma. Elton äter det sista av sitt penicillin idag och även Mille mår  bättre och har sovit bättre om nätterna. Tack för det!

De sista dagarna har vi lagt den tid och ork vi haft över på att få ordning här hemma efter tapetseringen. Vi har numer ett stort vardagsrum och vi är rätt klara över hur slutresultatet ska se ut, men det tar ju tid innan vi är klara! 

Det blir inte mycket tid per dag som vi kan lägga på detta, men vi försöker i alla fall prioritera detta nu.  

 Så här ser vardagsrummet ut just nu…. Lite kalt utan gardiner eller något på väggarna, men det är på gång! 

Jag har handlat på en av mina favoritbutiker idag; Owes här i Valbo. Det blev bland annat en kakburk i glas och ett serveringsfat.  Jag räknar nämligen med att det ska bakas kakor här hemma när det lider emot jul…

Elton är på hockeyträning med George och Mille sover så jag passade på att måla lite i min “vuxenmålarbok”. Mycket roligt tidsfördriv, men inte så bra för min nacke dock så jag får måla korta stunder bara. 

Leave a Reply

