Familj · Hälsa

2(,5) sjuklingar!

Mille är sjuk och hostig och är väl inne på sin tredje vecka nu snart med förkylning, feber och hosta och ikväll fick även Elton feber och ont i halsen och ett öra! Jag känner mig heller inte i toppform så jag står för den halvt sjuke, men jag tror Elton mår sämst just nu med 39 graders feber tidigare ikväll. 

Så jag och George tar en varsin unge och har föräldrarjour båda två i natt. Jag sover inne hos Elton och George får kampera med Mille. I morgon hoppas vi att vi alla mår bättre!   Mille ser upp till sin bror på flera sätt …
 Mille är på gott humör även när han är sjuk 

Leave a Reply

