Familj · Fotografering · Hälsa

Bättre tider på ingång!

Japp, nu har det vänt! Jag känner det på mig. Natten var den bästa på länge då Mille bara väckte mig ett par gånger, men somnade om direkt. Sen vaknade jag U T S Ö V D för första gången på myyyyycket länge. 

George tog sen Mille på morgonen samt att han lämnade Elton på skolan så jag fick sovmorgon. Så underbart skönt att marknaderna nu äntligen är över och George finns hemma. 

När Mille sen somnade la han honom i sin säng bredvid min och smög iväg och åkte och jobbade och sen sov både Mille och jag till 9:45!!!! 

Åh, så fantastiskt skönt att få sova ut och jag trodde inte det var sant när jag tittade på klockan. Dock anade jag att vi sovit rätt länge eftersom jag vaknade FÖRE Mille, det är ju annars han som vaknar först och väcker sin trötta mamma!

Så möts jag av en (iofs alltid) skrattande Mille som också vaknade precis och då blir man ju alltid varm i hjärtat. ❤️ Jag går och drar upp rullgardinerna och öppnar fönstret för att vädra lite och ser att det är en otroligt vacker höstdag ute. Ännu mer må-bra känsla infann sig i kroppen! 

   Min vy från sovrumsfönstret

Dessutom vaknade jag inte av en hostattack heller som jag gjort de senaste veckorna och bara det var ju en vinst!

Och som grädde på moset hade jag fått ett sms från en kär vän med strålande nyheter och det gjorde mig också så glad!

Så det blir en bra fredag!

💕🍁🍂

Leave a Reply

