Familj · Hälsa

Tisdag

bild

Läste någonstans att tisdagar är de tröttaste dagarna och jag är beredd att hålla med. Jag var så trött i morse och natten var inte så rolig. Jag var uppe med Mille vid tre tillfällen för han var ledsen och kunde inte sova. Sista gången somnade han på mig och jag gjorde detsamma, skönt det, men till slut blev det för varmt så jag la tillbaka honom i sin säng och jag kunde somna om i min säng. Sen väckte Elton mig för han ville ha sällskap till toaletten för att kissa, såklart fick han det.

Så när det var dags att kliva upp i morse var jag T R Ö T T!

Har dock gjort mina morgonsysslor nu och sedan parkerat i soffan med datorn i knät samtidigt som jag kollar på avsnitt på SVTPlay på “Träna med Kalle”! Fantastiskt bra program om träning och en uppföljare till “Svett & Etikett”. Rekommenderas varmt!

Här ska jag sitta en stund nu och bara vila tills Mille vaknar igen. Då fortsätter vi denna tisdag…

Leave a Reply

