Familj · Hälsa

Mycket flytt och lite sömn

Igår var det dags för ännu en tur upp till mina föräldrar. Det är nu lite drygt en vecka kvar innan de flyttar och jag kommer kunna åka dit två gånger till innan själva flyttdagen. 

Efter gårdagens insats är jag övertygad om att vi faktiskt kommer hinna. Min bror Leif och hans dotter Jessica hjälpte till och körde två lass med saker igår och det gör stor skillnad. 

Sömnen är det dock sämre med. Mille är täppt i näsan och vaknar om nätterna och blir ledsen och somnar inte om förrän jag har honom i famnen. Dessutom har jag själv hosta och tvingas gå upp flera gånger varje natt för att hosta och spotta slem som jag hostar upp! 😳 Blä!

Så de senaste nätterna har det totalt inte blivit så många timmars sömn och då är det ju ännu svårare att bli frisk, men idag ska jag försöka vila så mycket jag kan! 

Det är en vacker höstdag så jag ska nog ändå försöka ta en promenad så vi får lite frisk luft i oss. Det gör nog bara gott! 

 

Leave a Reply

