Familj · Hälsa · Resa

Mina grabbar.

 Ja, det blir ju en hel del inlägg om mina grabbar, men det kan inte hjälpas för de utgör ju liksom den viktigaste delen i mitt liv. Här är en bild på dessa två glada pojkar när de ligger och myser i soffan en morgon. Underbart att jag har dom!  

Jag klippte ihop några bilder på mig och killarna från september månad och det blev bilder från när vi ätit brunch på IKEA, fikat i stan, varit på hockeyträning och fotollscup, samt mycket mys, men också lite sjukdom. En salig blandning, men på det stora hela en härlig september.
  Idag är Elton hemma igen och nu pga örvärk! Förkylningen finns också kvar och både jag och Elton hostar om vartannat här hemma. Mille är täppt i näsan och har inte sovit bra nu på ett par nätter igen. Förra natten satt jag med honom i min famn i 2 timmar och i natt var det dags igen, men då somnade han om efter 1 timme liggandes i min famn. En riktig sjukstuga här hemma alltså!

Det blir till att kurera mig ordentligt nu så jag inte smittar mamma och pappa i morrn nu bara, för då är det dags för ännu en tur till Hälsingland och ett steg till i flyttprojektet. Det är inte långt kvar nu tills de flyttar och det är skrämmande mycket kvar att packa och flytta innan vi är i mål, men det ska väl gå på något sätt.

 

Leave a Reply

