Hälsa · Träning

Ett kort träningspass är dock ett träningspass!

 Iklädd mina favoritträningsbyxor gick jag ut och gjorde ett kort, men dock- träningspass! Det var ett tag sedan jag tränade nu eftersom jag först varit sämre i nacken under en period, efter det hade jag besvär med magen och sedan har jag varit lite krasslig med ont i huvet. Så ursäkterna har funnits där för att inte priorierat träningen, men idag gjorde jag som sagt ett kort pass. Det blev lite crosstrainer, lite mage, bäckenbotten och rehab för nacken. Just det, lite fria slag på boxsäcken också, det mest roliga av allt!Så nu är jag uppvärmd till morgondagens “mamma-träningspass” i Boloungern och sen nästa vecka kommer jag påbörja Bootcamp träningen – även det i Boloungern. De övriga i gruppen startade redan denna veckan, men jag kan alltså inte börja förrän nästa vecka så på måndag blir det kick-start, dessutom har de andra en veckas försprång vilket ju kan göra det hela ännu tuffare, men jag ger det ett försök iaf.

 

Leave a Reply

