Familj · Hälsa

Usch!

Ett uttryck som använda flitigt av vissa (!) – ibland i alla lägen tills öronen på de som hör ramlar av!

Idag tänker jag använda det för att beskriva hur natten var! 😳

Mille somnade tidigt igår, redan vid 19:00 så jag hade en aning om att han skulle vakna mycket för vanligtvis somnar han vid 21:00!!!

Och det gjorde han! Redan kvart över elva ammade jag honom -vilket jag brukar göra vid 4:00- tiden vanligtvis. Sen fick jag amma honom igen någon gång inatt för då ville/kunde han inte somna om igen. 

Däremellan – och efter, har Mille vaknat ett dussin gånger och jag försökt/ har fått honom att somna om igen. 

Tyvärr hade jag stängt fönstret helt inatt och det gjorde att det dessutom var lite för varmt för hans smak! 

Så “Usch!” Vilken natt det var! Regnet utanför som vräker ner understryker känslan helt och hållet! 

Nu; kaffe! Trots att min mage förutfattade inte alls är bra… 

 En bild på Mille i vagnen igår på vägen att hämta Elton på skolan, verkar som han var lite blyg…

Leave a Reply

