Familj · Hälsa · Roligheter

Mamma-mys

Jo, vi myser mycket – Mille och jag!

Jag försöker verkligen att lägga bort alla “måsten” för att istället njuta av tiden med Mille! Det går ju så jädra fort och snart är den härliga spädbarnstiden över! 

Jag kommer ha all tid i världen (eller, nja inte ALL tid kanske…) sen åt att röja i skåp eller pilla med inredningsdetaljer så jag försöker prioritera bort det nu för att göra rätt sak; 

Att ge och få kärlek till mina två barn! 💕 Mille är ju den som får allra mest tid av mig nu såklart, men jag gör också saker med Elton när jag kan. 

Visst får jag dåligt samvete ibland för att jag inte hinner med Elton lika mycket som jag skulle vilja, men försöker att ha kvalitet i den tid vi ändå har tillsammans! 

På tal om det ska jag nog ta med Elton på en kväll med mamma snart. Ta en fika, handla leksaker och gå på bio!! Japp, så får det bli!

Leave a Reply

