Familj · Hälsa · Mode

En nagel- och “sitt i solen” dag

I förmiddags var jag nagelmodell igen. Ett lyxigt uppdrag jag gärna tackar ja till. Anna gjorde prov och jag var modell. Häftigt blå naglar har jag nu! En bra start på veckan! 

 Dessutom är jag bättre i magen idag. Inte helt bra, men bättre! En dag med 5:2 där jag tar min “2-dag” utan mat idag blir nog bra så magen får vila! 

 Jag har suttit i solen ett tag och njutit av värmen, men nog märks det att hösten är på väg med friska vindar. 

Första september i morgon så man får njuta av värmen när man kan, snart kommer hösten med dess ljuvligt klara luft och underbara färger- också något att se fram emot! 

 

Leave a Reply

