Hälsa

Oljemassage

Igår var jag på oljemassage!

Det var fantastiskt skön – och väldigt välbehövligt. “Oj, så stenhård du är i musklerna“, sa hon flera gånger – och då är det inte för att dom är så vältränade utan snarare överansträngda och stela.

En timme gick snabbt och jag kände att jag behöver fler omgångar och ska nog slå till på 2 timmars massage nästa gång. Jag kan varmt rekommendera Supawadee för hon var så duktig och mycket kärvänlig och kramade om mig innan jag gick – dessutom var det väldigt billigt! 

300 kr betalade jag för en timmes massage, hon tar 450 kr för 90 minuter och 600 kr för två timmar. Hon erbjuder thai- eller oljemassage och har även fotmassage. 

 Ring och boka vettja!

Leave a Reply

