Familj · Resa · Roligheter

Sista stugbesöket för i år

Nu har vi vaknat för sista gången ute i stugan för i år. Klockan 6:00 vaknade jag av att Mille lät lite och såg att han låg och pratade för sig själv. Jag kunde konstatera att han sovit hela natten inatt för första gången på mycket länge. Han vaknade och åt klockan 3:00, men sen har han sovit hela natten så jag var pigg och utvilad när jag vaknade klockan 6:00 så jag klev upp med honom. 

Vanligtvis är det George som brukar kliva upp på morgonen eftersom jag oftast varit vaken på natten med Mille, men idag kunde jag erbjuda George sovmorgon och det kändes bra!

Jag och Mille satte och ute på altanen en stund och tittade på solen och vattnet en stund och det var så fint.  

    

Det är som jag skrev den sista helgen vi varit här för i år. Nu är det markandsmarathon för George i många helger innan höstsäsongen är över och vi åker inte ut till stugan själva.Istället misstänker jag att jag kommer vara en del hos mamma och pappa för att hjälpa dom förbereda och packa inför deras flytt.

Men nu ska vi packa ihop och städa här i stugan innan vi åker . 

Leave a Reply

