Hälsa · Mat · Resa · Roligheter · Träning

Godnatt

Då kan vi tacka för denna veckan också innan vi släcker lampan för kvällen och veckan!

Vi fick en härlig vecka och jag fick massor av sol som jag njutit av till fullo! Jag är ju lite av en soldyrkare så jag har ju stormtrivts denna veckan och eftersom jag ju är mammaledig har jag också haft många chanser att ta plats i solen. 🌞 Jag är ödmjukt tacksam! 

Helgen avslutades ju dessutom på bästa vis med ett par dagar vid stugan och det gör en glad både i själ och hjärta. ❤️

Det är kanske inte så bra för fysiken eftersom man (läs jag) äter lite onyttigare och tränar inget alls de gånger vi är därute, men det gör inte så mycket tycker jag. Då har jag ju något att träna bort nu till veckan och dessutom har jag ju fått ett grymt sug efter att träna dessutom!

I morgon väntar en heldag(tror jag) med nagelfix då jag ska vara nagelmodell och det känns ju lyxigt. 

Hoppas ni haft en bra vecka och helg och att det blir en bra dag i morgon! Det blir som man tänker… 

 En vy från när jag låg i gräset hemma i eftermiddag

Leave a Reply

