Hälsa · Träning

Träning 

Har just tagit en snabb promenad till köpis och tillbaka för att posta ett par brev. Trots att det bara blev 15 minuters promenad så registrerar jag ändå dessa korta pass på en sida med all min träning. 

Detta för att peppa mig själv att se att även om det ofta blir korta pass så blir det ändå rätt mycket träningstid när man slår ihop allt. 

De senaste 30 dagarna har jag tränat 21 timmar och 20 minuter fördelat på 41 pass och har i snitt per vecka tillryggalagt 6,27 km. 

Då får man också minnas att jag tillbringade 5 dagar i Schweiz helt utan träning. Jag är mycket nöjd med det då jag själv anser att detta varit en lugnare träningsperiod!

Nedan syns ett utdrag av de senaste veckornas träning;
  

  

Leave a Reply

