Familj · Roligheter

Morgonmys 

I morse låg vi kvar och myste i sängen, jag och mina grabbar. Mille är pigg och glad vid 6-7 tiden och Elton vaknar också vanligtvis runt den tiden och han är alltid pigg och glad. Den enda som är trött är jag! Det beror dock på att jag ammat mellan 1-4 gånger varje natt – de senaste 4 månaderna! 

Dessförinnan var jag också upp varje natt för att gå på toaletten så det var länge sedan jag fick en hel natts sömn!

Men, i morse var det alltså mys i sängen och det var ett bra sätt att börja dagen på! 

 Mille pratar och skrattar och busar och det är roligt att se när han nu börjar bli så pass stor att man kan lattja med honom. 

En skön start på en bra dag!

Leave a Reply

