Hälsa · Träning

En stressig dag!

Inatt var en skitnatt! Det kommer såna ibland, men så länge de är undantaget och inte regeln så kan jag inte klaga, vet de som har såna nätter jämnt! Jag har iaf knappt sovit sen 3:30 inatt eftersom Mille ätit nästan konstant sen dess. Han har somnat då och då, men inte sovit speciellt länge förrän han vaknat och varit hungrig igen. 

Klockan 8:00 klev jag slutligen upp eftersom jag hade gruppträningen med PT ‘n på förmiddagen så det var bara att masa sig upp! Jag hann knappt dit pga diverse missöden på morgonen, men det är väl så det brukar vara. Om det börjar dåligt brukar det ha en tendens att håll i sig. Jag hann iaf och det gick bra att träna så det var bra. 

Dessutom sov Mille nästan hela tiden och när han var vaken var han tyst och “snäll”. Skönt! Tack för det, Mille! Elton var ju också med, men han satt snällt och spelade på min telefon och är ju aldrig några problem att ha med! 

Efter träningen åkte jag och bytte bil med svärfar som behövde låna en bil med dragkrok. Det gick smidigt och sen åkte vi och handlade och även det gick bra! Väl hemma igen blev det dock lite stressigt för då skulle vi hinna äta lunch (en sen sådan dessutom) innan jag skulle vara hos sjukgymnasten 14:15. Vi hann, men vi fick småspringa för att hinna! 

Mille sov nästan hela tiden så det var jag tacksam för och träningen gick bra. Det var den sista inbokade träffen med honom och eftersom han kunde konstatera att jag blivit betydligt bättre och starkare så tyckte han att det räcker med att jag tränar med PT-gruppen, samt egen träning över sommaren. 

Om jag fortfarande inte blir bra får jag ringa och om jag behöver mer hjälp till hösten så ses vi då! Skönt ändå att få veta att jag tränat bra och rätt eftersom det gett resultat. 

Sen har vi kunnat ta det rätt lugnt här hemma förutom att jag lagat mat (kokt potatis, torskrygg och äggsås) och städat och plockat lite. 

Så nu ska det fixas lite innan morgondagens baddag och sen ska jag nog lägga mig tidigt! 😳 

 Sommarvackra Bolongern 

Leave a Reply

