Familj · Hälsa

Idag blir en bra dag!

Igår var en skitdag! Både för mig och Elton. Han sa att det var hans sämsta dag i hela livet! Varför? Ja, egentligen ingen särskild anledning utan det bara blev det. Mille hade inte sovit bra på natten så jag var mer trött än vanligt och hade mer ont än vanligt i nacke och svank. 

Mille var inte så nöjd och grät och gnällde mer än vanligt och Elton hade nog bara en riktigt dålig dag. Klart att han blir påverkad av att Mille är ledsen och jag inte har ork att engagera mig i honom, men han är en känslokille och igår var han helt enkelt låg. 

Så vi tog bort alla måsten och stannade hemma och inne hela dagen, kollade på film och gjorde ingenting! Bara tog oss igenom dagen. 

Idag är en bra dag! Mille sov hela natten, från 21:00-6:15 och somnade sen om och vi fick sova till 8:00. 

Elton har åkt till en kompis och Mille verkar vara nöjd och glad idag och jag har tillochmed hunnit sola lite på altanen. Det blir en bra dag…. 

    

Leave a Reply

