Familj · Hälsa · Mat · Träning

Lyxig laxmiddag 

  Idag blev det grillad lax i folie med ungspotatis och grönsaker. En repris sen i fredags då vi åt detsamma ute i stugan. Mycket gott med lite lyxig mat – dessutom på en måndag! Älskar förresten våra glas från Lagerhaus!

Det behövdes lite lyx idag för det var en dag utan ork och med rätt mycket ont i kroppen. 

Jag kände mig väldigt trött i morse så jag låg kvar och sov länge och har sedan vilat eller sovit med Mille i förmiddags, men ändå kändes de två km fram och tillbaka till Eltons skola i eftermiddags lika jobbig som om jag sprungit en mil och jag var totalt orkeslös! Dessutom hade jag ont i båda mina knän, i ljumskarna, bröstryggen och i nacken. 

Tror mitt onda tilltog efter dammsugande och lite kroppsarbete ute i stugan i helgen som jag nu får sota för. Tydligt är att jag inte bara behöver rehabträna min nacke och jag behöver komma igång med det snarast om det inte ska bli sämre. Som tur är har jag bokat in en konsultationsträff nästa vecka angående det. Berättar mer om det längre fram. 

Att ha ont tar mycket kraft, men jag hoppas på en bättre dag i morgon! Nu ska jag (förhoppningsvis) sova snart – om inte Mille har andra planer, men jag hoppas på att vakna utvilad och med mindre värk i morgon. 

Leave a Reply

