Familj · Resa · Roligheter

Drog ända in i Hälsingland!

Vi åkte till Hälsingland över dagen idag, jag, Mille och Elton!

Vi började dagen med att åka till BVC och väga och mäta Mille. Han hade gått upp det han skulle (och mer därtill) vilket var väldigt skönt att få bekräftat, även om jag nog misstänkt det. Han har känts tyngre och sett mer rund ut samt att han ju för det mesta är väldigt nöjd och sover flera timmars pass, både på dagarna och nätterna. 

Han har gått upp 490 gram på 13 dagar (vilket är 100 gram mer än förväntad uppgång under den tiden). Han väger nu 4720 gram och är 58,2cm lång. Han har blivit 1,4 cm längre på 13 dagar! 👍 (Undrar om de har växtvärk när de växer så det knakar?)

Sen packade jag in både Elton och Mille i bilen och drog till Hälsingland. Mamma och pappa hade inte träffat Mille tidigare så idag fick de skaka hand, ja, eller ses i alla fall!

Sedan styrde vi kosan till min vän M som fyllde 40 år idag och grattade henne och stannade en stund innan vi vände och åkte tillbaka hem igen. En snabbvisit till Hälsingeskogarna idag alltså och det var skoj! 

Nu sover båda mina härliga pojkar i sängen med mig och jag ska göra detsamma! George har varit på O’learys och kollat på hockey så han får lägga sig och sova någon annanstans när han kommer hem! 👍😊 Godnatt! 😴

  
En av de två amningsstoppen på hemvägen. 

Leave a Reply

